poniedziałek, 14 lutego 2011

5. Daria

Cześć !
Oglądam  sobie Darie bo mi sie nudzi .
Wo gólę nudy dzisiaj [!]
No ok. byłam na feriach ale co z tego ;/ [?!}
O 13.17 wróciłam a o 13.00 był koniec !
Jestem oczywiście na Stardollu ;d
I moja kuzynka Andzia jest porąbana . [!] 
Ciągle mnie obgaduje. ;/
Mam jej dość !
Pisze jeszcze z moją kuzynka Oli. :*
Ja kończe . <3
Siema. ^^
-----------------------------

Ogarnij się !
By. : Dawid i Kondzio. ;p
Andzela. ;/

4. Bieber = *

Hej !
Teraz siedze sobie w sql .
Jestem na feriach i nie ma jakiś głupot . ;d
Siedziałam na Stardollu ale mi się teraz nie chce siedzieć .
Słucham se Biebera : Dr.Bieber
Wczoraj moje kuzynki pojechały ;<
A Andzela to KŁAMCA!
Jolki nie ma na feriach . ;d
A jej jeszcze nie znacie ;/
To DOBRZE !
TO BARDZO DOBRZE !
Jolka to taka debilka . zdjęcia nie pokaże bo nie chce mi się szukać .
A wogóle to wyłączyłam Biebera i znowu słucham Kamila :*
On jest zarąbisty ;D
Jak go nie lubicie to macie problem ;/ [!]
--------------------------------------------------------------------

Dobra ja ide. ;*
Cześć ludzie. ;p

niedziela, 13 lutego 2011

3. xD

Hej !
Siedzę na Stardollu i słucham Kamila Bednarka = *
A dokładnie to piosenki :Dancehall Queen
I Justyna* sobie śpi na mojej kanapie ;d
Nie wiem czy jej jest wygodnie ale ok. ;p
A Patrycja jej kołysanke śpiewała ;D
A jutro jest poniedziałek i ide sobie na ferie .
Ale wolałabym jechać do kuzynki ale ok. <3
Chociaż zobaczę znajomych. ;p
No ale jak pisałam nie ide na 'Opowieści z dna butelki'
I jak będzie z klasą 0 to nie ide O.o
Nie będe z jakimiś dzieciakami się bawić . ;/
No to ja kończe. ^^
SIEMA. <3
---------------------------------------------

OGAR! 
By : Andzia 
Kuzynka. ;/

sobota, 12 lutego 2011

2. Bieber

Siema. <3
Wróciłam se ze spaceru. xD
Wlekłam się byle gdzie z koleżanką/kuzynką . ^^
I mnie kuzynka/Andzia wkurzyła. [!] 
----------------------------------------
żalżalżalżalżalżalżalżalża.

Ja mam jej już dość !
Ona ciągle mnie krytykuje . ;/
A dokładnie artystów których lubię. ~!
Np. Biebera. :* 


Wgl. mam ją w Dupie ! 
Niech się odwali ;/ 
------------------------------

A te kuzynki są spoxik. <3 
Fajnie że dzisiaj u mnie nacują. ;d
A teraz zdjęcie Bieberka. ;*

1. Zapoznanie - FERIE. [!]

Siemson. <3
Mam na imię Wiktoria i mam 12 lat. a dokładniej to :
Będę miała - 21 lutego . <3

To jest za 9 dni więc mówie że mam 12. ;d
No cóż nigdy nie byłam zadowolona z mojego wieku ale dobra. ;c
Nie ja decydowałam. ;p
No dobra mam se bloga bo mi sie nudziło . 
Mam nadzieję że ktoś będzie go czytał . ^^
A co do "tytułu" to nareszcie FERIE!

A wczoraj w klasie były walentynki. ;d
I mam nowego długopisa. ;d
Taki fioletowy . xD
Ale to nieważne . ;p
I dzwoniłam do Honi/koleżanka co do FERII w sql* . <3
Zapisaliśmy się . ^^
W pon. idziemy ale zwiewamy z jakiś "Opowieści z dna butelki" ;/
Jakiś żal. ;<
No to ja kończe bo jakieś kolesiary do mnie przyjezdzają ;/
I sie wkurzyłam . ;<


* szkoła. - jakby ktoś nie wiedział. ;p