Teraz siedze sobie w sql .
Jestem na feriach i nie ma jakiś głupot . ;d
Siedziałam na Stardollu ale mi się teraz nie chce siedzieć .
Słucham se Biebera : Dr.Bieber
Wczoraj moje kuzynki pojechały ;<
A Andzela to KŁAMCA!
Jolki nie ma na feriach . ;d
A jej jeszcze nie znacie ;/
TO BARDZO DOBRZE !
Jolka to taka debilka . zdjęcia nie pokaże bo nie chce mi się szukać .
A wogóle to wyłączyłam Biebera i znowu słucham Kamila :*
On jest zarąbisty ;D
Jak go nie lubicie to macie problem ;/ [!]
--------------------------------------------------------------------
Dobra ja ide. ;*
Cześć ludzie. ;p
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz