Wróciłam se ze spaceru. xD
Wlekłam się byle gdzie z koleżanką/kuzynką . ^^
I mnie kuzynka/Andzia wkurzyła. [!]
----------------------------------------
żalżalżalżalżalżalżalżalża.
Ja mam jej już dość !
Ona ciągle mnie krytykuje . ;/
A dokładnie artystów których lubię. ~!
Np. Biebera. :*
Wgl. mam ją w Dupie !
Niech się odwali ;/
------------------------------
A te kuzynki są spoxik. <3
Fajnie że dzisiaj u mnie nacują. ;d
A teraz zdjęcie Bieberka. ;*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz